Dansschool

Ga naar beneden

Dansschool

Bericht  Jay op ma feb 15, 2010 9:19 am

Dit is de dans school waar je alle soorten dansen kunt leren. Je zit gezamelijk in 1 ruimte.
-

Jay liep naar de kleedkamer en trok een joggingspak aan. Hij liep naar de zaal met een fles water, Hij rende Fanatiek naar zijn trainer. "Ik ben der klaar voor! Wat doen we eerst? De freeze,Flipflack,Dance,Come on?" Zei Jay hyper. Zijn trainer lachte. "Nee we doen eerst een warm-in-up" Lachte Zijn Trainer. Jay zuchtte, Hij deed aan Breakdance.
Jay
Admin

Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 14-02-10

Personage
Leeftijd: 19
Stalnaam: Landsoür

Profiel bekijken http://final-horses.bigforumpro.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Dansschool

Bericht  Hotaru op ma feb 15, 2010 9:47 am

Hotaru moest een beetje grinniken om de jongen ze kende hem niet en was mee met haar neef. Haar neef was al dril bezig met de warming-up. Hotaru keek wat ze deden en bekeek iedereen goed er zaten bijna geen meisje's bij. Ze droeg een leuk shirtje met korte mouwe en een broek tot haar knieën dat vond ze altijd leuk staan maar ook lekker zitten tijdens het rijden.
Hotaru
Admin

Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 15-02-10

Personage
Leeftijd: 18
Stalnaam: Firefly

Profiel bekijken

Bericht  Jay op ma feb 15, 2010 9:51 am

Jay ging op een bank zitten. "Ik zag dat niet doen" Zuchtte hij overdreven. Hij zat met zijn trainer in de hoek. Zijn Trainer keek hem streng aan, Hij begon op eens te schreeuwen niet hard, Maar zodat je wist dat je het wel moest doen. "Jij wilde bij de top horen, Dat ga je trainen. Trainen en nog eens trainen! Jay kom op!" Jay stond verschrikt op. "Ja goed dan, Rico" Rico, Zijn trainer deed wat kunstjes voor.

-
Wat voor Dans doet Hotaru ? en haar neef?
Jay
Admin

Personage

Bericht  Hotaru op ma feb 15, 2010 10:56 am

Hotaru ging naar de Freestyle groep en dee een warm-ing-up. Haar neef ging ook naar Breakdance. Hotaru moest over een paar dagen naar Buikdansen toe ze kon niet kiesen en heeft toen voor allebij gekozen.
Hotaru
Admin

Personage

Profiel bekijken

Bericht  Jay op ma feb 15, 2010 11:21 pm

Jay zuchtte. "Niet wéér. Rico die ken ik al" Jay zat hier al vanaf zijn 10e. Rico, zijn trainer moest lachen. "Goed dan, je hebt het nog nooit gezien maar alleen jij mag der komen omdat je mijn eerste leerling was" Rico liep weg en liep een kamer in. Rico wuifde. Jay liep achter hem aan en deed de deur dicht. "Wow!"
Jay
Admin

Personage

Bericht  Hotaru op ma feb 15, 2010 11:25 pm

Hotaru keek naar haar neef die een paar moves deed. "Hotaru oplette" hoorde ze haar meester zeggen hier zaten wat meer meisjes bij. "Sorry meester" zei ze spijtig tegen hem. Ze deed een paar moves ze was al klaar met de warming-up.
Hotaru
Admin

Personage

Profiel bekijken

Bericht  Jay op ma feb 15, 2010 11:29 pm

"je wilde iets nieuw's Dus goed opletten" Zei Rico streng. Jay knikte maar en keek wat zijn trainer deed. "Uh.. Ik weet niet als ik dat kan zo snel..." Stotterde hij. Rico lachte, "Kom op proberen, De top moet dit ook doen" Jay knikte en deed de move's snel achter elkaar.

-
Deze move's deed hij achter elkaar: (Die mensen is hij niet maar gewoon de moves)
Move1 - Move2 -Move3 - Laatste Move
Jay
Admin

Personage

Bericht  Hotaru op ma feb 15, 2010 11:31 pm

Hotaru lette goed op maar zag op de klok dat het net was afgelopen(ja sorry maar weet niks). Ze duwde de deur open en rende de trap af naar buiten en ging naar de stal toe.

(Inspi loos met dansen)
Hotaru
Admin

Personage

Profiel bekijken

Bericht  Jay op ma feb 15, 2010 11:36 pm

Beschrijf het meer met Bijvoegelijke naamwoorden Wink (Dingen die vertellen over iets) Bijvoorbeeld: Hotaru zag hoe de andere meiden/meisjes danste. Het was erg mooi en dat wou zij ook leren. Ze ging naar haar meesten toe en vroeg lief "Zou u mij dat ook kunnen leren?" Ze zag haar meester uitbundig knikken. Ze sprong zo wat een groot gat in de lucht van blijdschap
-

Jay liep weer naar de gezamenlijke ruimte, Hij ging op de bank zitten en pakte zijn flesje drinken. Hij nam een slok.
Jay
Admin

Personage

Bericht  Jeff op zo feb 21, 2010 3:08 am

" Sorry dat ik te laat ben meester", Jeff stormde de klas binnen en pakte zijn tas uit.
toen hij op keek zag hij dat iedereen al weg was.. Meester rico keek hem streng aan en zei: "nog een keer te laat komen Grager en je ligt eruit".
Jeff zuchte en ging op een bankje zitten. hij keek naar de grond en toen weer naar de klok. hij dacht bij zichzelf EEN UUR TE LAAT! dat kan toch niet... affraid
Hij keek Jay aan en zei.. "Ik kan toch niet dansen"hij zuchtte en keek vooruit
Jeff

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 21-02-10
Leeftijd : 24

Personage
Stalnaam: Final Desire**

Profiel bekijken

Bericht  Fenya op wo feb 24, 2010 5:46 am

Fenya liep de dansschool binnen haar Danslessen Streetdance zou zo beginnen. Ze liep naar de kleedkamer en deed haar pakje aan. Ze liep naar haar Lerares. "Goede Middag Miss Lavuur"
Fenya
Co-Moderator

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 17-02-10

Personage
Leeftijd: 17
Stalnaam: Marianto

Profiel bekijken

Bericht  Jeff op wo feb 24, 2010 5:51 am

jeff keek naar de mensen die les kregen en dacht aan zijn paarden.. "ik zal eens naar huis gaan." hij liep de school uiit en pakte zijn auto en vertrok naar zijn huis..
Jeff

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 21-02-10

Personage
Stalnaam: Final Desire**

Profiel bekijken

Bericht  loesjef7 op zo mei 30, 2010 10:10 am

Emma sprinte de zaal in, ze was wat laat. Emma had een jogingbroek aan en een iets te kort shirt zonder mouwen. Dit was haar eerste streetdanceles en ze was vreselijk nerveus.

loesjef7

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 30-05-10

Personage
Leeftijd: 16
Stalnaam:

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud